Start

Hej hej käraste läsare!
Nu ska jag försöka börja blogga igen, jag säger inte att det kommer hålla men jag tycket det är as kul att blogga!
 
Nu är det såhär att jag har fått/köpt en ny dator idag! Vi skulle bara kolla på en så blev det att vi köpte en, hoppsan haha. :)
 
Dagen har sät ut som att först vaknade jag hos Chris (där vi sov) och gick upp tog bussen hem, stack till Annisa och där så fotade vi lite och snacka om ALLT. Ja det var jtte kul och trevligt, sen stack jag hem. Då direkt så åkte jag och min lillebror till Heron City och tog ut biljetterna till Sune i Grekland, jag ville se Skyfall men en gick inte för Anton så vi åt på MacDonalds, sen kom mamma då kollade vi på bion.
Jag ville kolla på en dator så vi gick in på Media Market och kikade så då hittade vi denna dator som jag är inne på nu, wiiihooo.
 
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0